Beit Berl Academy

Education, Culture & Arts

Higher education called us back to the basics

In the modern world of education, Beit Berl unites its various branches to create more options, tools and skills for personal and proffessional development. The brands offering revolves around a wide variety of products – internal collaborations that will craft more experience in more fields, opening doors to more diverse fields of occupations and a broader educational life.

The challenge was divided into two: how, in a constantly changing field, can we stand out without using worn-out messages? And how do we leverage brand assets so that they give birth to an appealing and up-to-date product for the students and academic staff?

One College, three languages, endless possibilities

Under the title “infinite possibilities” we communicated the field of education as a never ending, flexible and multi disciplined journey.
Education itself is the narrative that connects between community, culture, cinema and social work. In future education there will be less boundaries and the the brand’s purpose will be teaching young minds how to create talented, multi-skilled teachers. We presented a brand architecture built of faculties and classes but also an innovative “mix and match” method in which the students combine a wide variety of skills and gain more. We have developed a new designed language, motion guides and a precise user experience & interface, offering both visual and verbal solutions.

The result: a brand that expresses clearly in Hebrew, Arabic and English. The future is not unambiguous, why should any of us be?

הוראה מגבוה, אסטרטגיה קרייאטיבית מהבסיס ומעלה

תחום החינוך בהחלט מאתגר את העוסקים בו. מכללת בית ברל, כמרכז אקדמי מוביל, מהווה נקודת מפגש ראשונית למספר תחומים מקצועיים. לכל תחום צרכים שונים בעולם החינוך ומטרתנו היתה לתקשר מותג שמביא בשורה חדשה.
בעולם החינוך המתחדש בית ברל מאחד את שלוחותיו השונות כדי לתת לסטודנט יותר אפשרויות, יותר כלים ומיומנויות להתפתחות אישית.
ההצעה המוצרית נעה סביב מגוון רחב של מוצרים – שיתופי פעולה שיניבו עבור הסטודנט יותר התנסות ביותר תחומים פתיחת דלתות לתחומי עיסוק מגוונים יותר וחוייה לימודית רחבה יותר.
האתגר התחלק לשניים: איך, בתוך תחום שמשתנה תדיר וסובל מאתגרים רבים, אנחנו מתבלטים בלי לעשות שימוש במסרים שחוקים? ואיך ממנפים את הנכסים המוצריים כך שיולידו תוצר מושך ועדכני עבור הסטונדטים, ממשיכי התארים והצוות האקדמי?

מכללה אחת, שלוש שפות, אינסוף אפשרויות

הכותרת לאסטרטגיה הקרייאטיבית היתה ״אינסוף אפשרויות״ ותחתיה אנחנו מספרים על תחום החינוך כמסע שרק החל, ללא אמצע וסוף,  זהו מסע גמיש ורב ממדי.
החינוך עצמו הוא הנרטיב המחבר בין תחומי האמנות, הקולנוע, הייעוץ והקהילה – בחינוך העתידי יהיו פחות גבולות ומגדר ולא תהיה הכוונה ללמוד רק לתואר, אלא ללמוד להיות אדם, מורה ויוצר מוכשר יותר.

ההיררכיה המותגית מציגה חלוקה לפקולטות ותחומים אבל גם שיטה חדשנית של ״מיקס אנד מאטץ׳״ בה יכול הסטודנט ללמוד מגוון רחב של תחומים, לשלב בינהם ולקבל כלים רבים.
פיתחנו שפה גרפית המחולקת לצבעי הפקולטות, שפת מושן חדשה וחוויית משתמש מדוייקת שמקבלת ביוטי גם בנראות וגם בשפה הכתובה והמדוברת.

התוצאה: מותג שיודע לספר את עצמו בעברית, ערבית ואנגלית בבהירות, הנגשה של תחומי הלימוד וחשוב יותר – ההבנה שאפשר לחבר פה הרבה כלים להרבה כיוונים בעתיד. העתיד הוא לא חדמ״ש, למה שאתם תהיו כאלו?