Dida Herzlia Theater center

Culture, Arts & Community

A stage with no start and certainly, no ending

Performing arts, and theater in particular, hold deep significance in modern society. For centuries, theater has served as a powerful medium for expression and cultural preservation. It provides a space for diversity and fosters connections between people and communities. The cultural space of Dida extends beyond the walls of the physical structure – the connection between the brand and the student, the actor, and the spectator enables the cultivation of personal growth and confidence, far beyond the stage itself.

Our insight was that Dida is more than just a stage, classes, a theater, walls…
Dida is the sum of all its components – it is movement.

Let’s Play Together

During the branding workshops with Dida, we encountered exceptional people. It wasn’t just the social engagement within the community, but also their drive for creative excellence. Even a child can be a pillar of culture, and Dida provides them with the stage to prove it.
The solution had to be flexible – a logo that expands and contracts – like a stage on a street corner or a central stage in front of tens of thousands. The Dida brand is also dynamic and breathing, allowing for work with all shades of local creativity, and also knows how to present professional international theater.

The slogan “Freedom of creation” combined with a visual grid that can change its form to provide a stage of any size, for any creation – enables the existence of a significant, fun and a loving.

במה שאין לה התחלה מוגדרת ובטח לא סוף

לאמנויות הבמה ולתיאטרון בפרט יש משמעות עמוקה בחברה המודרנית. במשך מאות שנים התיאטרון משמש מדיום עצמתי לביטוי ושימור תרבותי, הוא מאפשר מרחב לגיוון וטיפוח קשרים בין אנשים, בין קהילות. המרחב התרבותי של דידה משתרע מעבר לכותלי המבנה הפיזי – החיבור בין המותג לתלמיד, לשחקן ולצופה מאפשר טיפוח צמיחה אישית ובטחון – הרבה מעבר לבמה עצמה.

התובנה היתה שדידה היא יותר מבמה, אמפי, חוגים, תיאטרון, קירות…
דידה היא סך כל מרכיביה – היא תנועה.

Let’s Play Together

במהלך סדנאות המיתוג עם דידה  פגשנו אנשים יוצאי דופן. לא רק המעורבות החברתית בקהילה, אלא גם הדחף למצויינות ביצירה. גם ילד יכול להיות עמוד תווך בתרבות ובדידה נותנים לו את הבמה להוכיח את זה.

הפתרון היה חייב להיות יותר גמיש – לוגו שמתרחב ומתכווץ – כמו במה בפינת רחוב או במה מרכזית מול עשרות אלפים, גם המותג דידה הוא דינמי ונושם, מאפשר עבודה עם כל גווני היצירה המקומית, וגם יודע להציג תאטרון מקצועי בינלאומי.

הסלוגן ״חופש, יצירה ואמנויות הבמה״ בשילוב עם הלוגו והגריד שיודעים לשנות את צורתם כדי לאפשר במה בכל גודל, לכל יצירה – מאפשרים קיום של מותג משמעותי, כיפי, עם הרבה אהבה.