Alma operates in over 90 countries and generates a marketing appeal to medical professionals, KOLs, aesthetic clinics and private audiences. Large corporations need adequate space to grow and the new brand language provides a meeting place for all these factors and cultures, in almost all languages.
Alma
Global Aesthetics & Surgical Solutions
Global presence calls for daring ideas
A daring brand story of people, technology and beauty
In order to enable rapid growth, we created a new photographic language for therapeutic platforms, a bald move, never taken in the medical field. We produced a unique visual bank and designed user interfaces for the various therapeutic platforms. We developed a digital brand book worldwide partners use without compromising visibility and developed branded social networks assets. The result: An agile-well-kept language for a brand that grows really fast.
נוכחות בינלאומית דורשת רעיונות נועזים
אלמה היא מותג הפועל בלמעלה מתשעים מדינות ומייצר פנייה שיווקית אל גורמי רפואה ואסתטיקה מקצועיים, שותפים עסקיים ויצירת צורך בקרב קהל פרטי. תאגידים גדולים זקוקים למרחב מתאים שיאפשר להם צמיחה ושפת המותג שפיתחנו מספקת מקום מפגש בין כל הגורמים והתרבויות הללו, בכמעט כל השפות.
סיפור מותג נועז על אנשים, טכנולוגיות ואסתטיקה
כדי לאפשר את הצמיחה המהירה יצרנו שפה צילומית חדשה לפלטפורמות טיפוליות, מהלך שמעולם לא נעשה בתחום הרפואה, הפקנו צילומי דוגמנות והרכבנו בנק תמונות והנפשה ייחודי למותג. עיצבנו ממשקי משתמש לפלטפורמות הטיפוליות השונות ופיתחנו ספר מותג דיגיטלי איתו יוכלו שותפים עסקיים לעבוד ברחבי העולם מבלי לאבד נוכחות ונראות. פיתחנו שפה דיגיטלית ונכסיות מותגית, חוקיות לגבי נוכחות המותג בזירות החברתיות. התוצאה: שימור שפה וגמישות למותג שצומח ממש מהר.